نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس

آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم یوونتوس

روزهای گرم نقل و انتقالات تابستانی به سرعت سپری می شود و هواداران یوونتوس در انتظار خرید ستارگان بزرگ برای فصل آینده هستند و در این میان تنها نام پوگبا قطعی شده و به نظر می رسد او اولین خرید یووه باشد.

 

دی ماریا

 

گفته می شود یوونتوس پیشنهاد نهایی خود را به دی ماریا ارائه داده و یوونتوس در تلاش است برای کاهش رقم مالیات، با این بازیکن قرارداد دو ساله امضا کند، در حالی که دی ماریا فقط قرارداد یک ساله می خواهد. پیشنهاد جدید یوونتوس 7 میلیون یورو دستمزد به همراه پاداش می باشد.

 

موراتا

 

یوونتوس در حال بررسی پیشنهاد قرضی یک فصل به اتلتیکو مادرید برای موراتا با مبلغ 10 میلیون یورو با امکان خرید 10 میلیون یورویی + پاداش است.
رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید: آلوارو با یوونتوس قرارداد دارد و ما باید منتظر بمانیم تا یوونتوس به ما بگوید که آیا او می‌ماند یا خیر.

 

پوگبا

 

پوگبا منتظر فراخوان یوونتوس برای امضای قرارداد است، این بازیکن دوباره پیراهن شماره 10 را بر تن خواهد کرد.

 

دلیخت

 

چلسی و منچستریونایتد به دلیخت علاقه مند هستند. در حالی که خوش بینی یوونتوس نسبت به تمدید قرارداد این بازیکن تا سال 2026 با دستمزد 8 میلیون + 4 میلیون پاداش علاوه بر کاهش بند ازاد سازی وجود دارد.

  

دیبالا

 

گفته می شود توافقات نهایی میان دیبالا و اینتر انجام شده و او به زودی قرارداد رسمی خود را امضا خواهد کرد.

 

آرناتوویچ

 

یوونتوس روز گذشته با عوامل آرناوتوویچ دیدار کرد. یوونتوس همچنان به دنبال بازیکنی برای ذخیره ولاهوویچ است. راسپادوری بسیار گران است و یووه ترجیح می دهد این بازیکن را دنبال کند.

 

کولیبالی

 

یوونتوس در انتظار مذاکره ی نهایی با کولبیابی مدافع ناپلی هاست. این بازیکن می خواهد ناپل را ترک کند ولی دلورنیتس برای فروش او 40 میلیون یورو طلب کرده است. ممکن است یوونتوس برای این بازیکن یک فصل صبر کند تا او را در فصل بعد به صورت آزاد جذب کند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: